LOV

För det första.. '' Äntligen är det jullov''
Jag har verkligen längtat efter att få det, att få vila upp sig lite.
Gårdagen gick vi först till skolan och städade, kollade film och fikade.
Vi slutade runt 13:00 då man fick gå hem eller göra något annat, bara vi kom tillbaka till skolan 16:00.
Jag & rebecca fixade oss tillsammans och sedan skjusade mamma tillbaka oss till skolan.
De flesta var riktigt fina, speciellt mina tjejer som ni ska få se bilder på sen.
Avslutningen var helt okej, lucia tåget fick sjunga yttligare en gång.
Lärarna hade något slags framträdande som de har varje år, sedan skulle rektorn prata.
Sen var det äntligen dags för 8;or och 9;or att få komma och hämta sina betyg.
Vid 6 tiden åkte vi från skolan direkt till stan, vi tjejer åt på ming palace.
Vi satt nog där 2 timmar, det var verkligen jätte mysigt. Tack för en trevlig kväll tjejer.
 Bilder kommer såfort jag fått några Från Cecilia eller Anna.

Sjuklingen Daniella sov över hos mig, jag var en riktigt bra vän. Hon fick sova i min säng och jag låg på soffan.
Nu har hon åkt hem för några timmar sen och jag ska väl snart göra mig iordning för att sedan försöka träffa några av tjejerna.
Ikväll ska jag vara med Rebecca och vi får väl se vad vi hittar på för något.
som vanligt kommer väl något sjukt hända med henne.

aja, nu måste jag verkligen börja röra på mig.

seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0