semester?


jaa hörni, 
Det är ju så att mina två bästa vänner har lämnat mig.
Den ena åkte till Mallorca i lördags. & smart som hon var kom hon på 2 timmar innan hon skulle åka att hennes pass hade gått ut den 12 september. (hon lyckades skaffa nytt)
Den andre åkte till Malta i tisdags. Hon är lite mer ordningsam och klarade att gå på planet utan problem.
Jag hoppas verkligen de har det bra!!!!!
Så medans de är & tar de luungt och solar o badar så pluggar jag som aldrig förr..
Denna vecka har jag haft sjukt mycket prov.
Matte
Franska både inlämningsuppgift & vanliga glosor.
no prov
soprov-australien + kina/tibet för de som ej är klara.
hemkunskapsprov för de som varit sjuka ( somjag har)
engelska uppsats.

Iallfall så har denna vecka mest gått åt att plugga, plugga och åter igen plugga.
Förutom mitt pluggande så har jag träffat lite kompisar & tränat.

Imorgon ser min dag ut såhär:
Torsdag: skola sedan träna styrketärning på ASK. Efter det så ska jag hem & äta snabbt & sedan åka iväg & träna igen.
När jag sedan är hemma så måste jag PLUGGA.



Kommentarer
Postat av: johanna

måste säga att jag verkligen tycker om din blogg, och att du är jätte söt



många kramar

2008-11-02 @ 20:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0