this day...

heeej!, Nu har jag varit jätte dålig på att blogga.
Men iallfall...


Gårdagen hade vi föreställning. 2 st föreställningar faktiskt.
Jag gick upp kl 7 och halv 10 var jag på teatern. Kl 21:30 var jag väl klar där.

Idag har jag tagit det lugnt på dagen & senare träffade jag rebecca.
Det gick väl inte sådär jätte bra för mig..
Jag snubblade på min innebandyklubba och min mobil gick sönder i många delar.
hela mc kollade på mig :(.
Min kompis rebecca som jag var med berättade att hon har på två dagar ätit 31 mandariner.
hur cp är man inte då?- Är det ens möjligt?
Efter jag käkat min big mac så åkte vi till träningen. jävligt skönt o träna!
Efter det åkte jag hem & nu sitter jag här i min ensamhet.
Imorgon ska rebecca sova hemma hos mig, vi ska ''lana''
Det ska bli trevlig. Så imorgon får pappa åka & ladda upp med bra många mandariner...

ikväll skulle egentligen Jag ludwig & daniel & några till träffas, men så blev det inte.
istället håller de mig sällskap via msn, bra killar det där



Nu ska jag faktiskt gå & hämta en mandarin.
Puss!



                                                                  
 


Kommentarer
Postat av: rebecca

mandarinerna <3

2008-10-28 @ 00:19:00
Postat av: jonna

såg dig o dem i din grupp dansa, GRYMMA

2008-11-02 @ 20:22:40
Postat av: fanny

hahaha ofta du snubbla </3 :(

2008-11-04 @ 21:24:42
Postat av: fannny

haha ofta du snubbla? </3 :(

2008-11-04 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0