HUVUDVÄRK

Fyfan säger jag bara, att kliva upp imorse var inte lätt överhuvudtaget.
Jag trodde jag skulle dö, min huvudvärk kom redan då lite lätt och jag var extremt trött.
Ni vet när man vaknar på morgonen o de känns som man precis har somnat till, jobbigt..
Jag lyckades iallfall ta mig till skolan idag, dagen gick hyfsat fort och efter skolan åkte jag hem och försökte plugga.
Min huvudvärk blir värre och tillslut somnar jag i soffan. Mamma väcker mig vid 5 tiden så jag kan äta innan min träning.
halv 8 åkte jag för att träna då min huvudvärk faktiskt var borta.
Nu har den kommit tillbaka lite igen, men jag får skylla mig själv när jag tränar..

Imorgon är det Tisdag, som brukar vara den längsta o tråkigaste dagen under hela veckan men imorgon så ska vi kolla på film båda so lektionerna. Efter skolan ska jag träna med Daniella och sedan hem för att plugga.

Onsdag ska jag gå i skolan, träna med daniella och sedan åka till mormor och morfar för att äta, och sedan ska vi äntligen åka och köpa ny mobil åt mig!!!!!

torsdag, skolan, träning, hem och äta o plugga, träna igen och efter de träning ännu en gång. Två olika innebandy lag blir de jag ska spela meed, ska bli intressant och träna med mesta som tror blir av denna vecka.

fredag, skolan och sedan ska jag dansa, efter det händer väl något kul iallfall.

lördag, ALLA HJÄRTANS DAG, vad händer allihopa?

söndag, träning och sen är de bara o göra något för de blir LOOOOOOOOOOV




gammal bild..men cissi o amanda är söta


Kommentarer
Postat av: eeeliin

ja men vad händer på alla hjärtans dag, det återstår att se :) något mys hoppas jag på. fikaaa?!

2009-02-10 @ 21:09:28
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/
Postat av: hannalunkan

jaa vi är iallfall<3

2009-02-10 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0