nationellaprov

Idag klockan 09:00 satt vi igång, jag skrev, skrev och skrev.. Nästan så jag tror jag kommer få träningsvärk i fingrarna.
Jag satt hela 180 min och kände att jag hade velat suttit ännu längre.
Är ganska nöjd med min insats endå, jag får väl därimot se vad Therese säger.

Efter nationella var de bara och gå till matsalen och äta, sen hade vi no lektion.
sedan fick vi åka till ask och träna jag, Amanda och Peter, vi var inte direkt så seriösa idag..
Jag mötte elin på stan så tog vi bussen hem tillsammans, som vi brukar göra på torsdagar.
Nu sitter jag här med datorn i knät och ska äta om en timme typ, sen är det träning igen, innebandy..

Imorgon är det Fredag, vilkeet betyder, skola, dans och sen kommer Tove hit och äter på kvällen.
Senare drar vi väl ut och träffar lite folk.

saknar tjejerna, men får träffa alla imorgon hoppas jag.
Älskar oss 10<3



här kommer en söt bild på Elin och Victoria, gillar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0