dancing in the moonlight

nu är det äntligen Fredag igen, och så jag har längtat!
Igår sov Amanda hos mig och vi kollade på Gossip Girl, kan vara de bästa som finns.
Under kvällen så hände de ganska mycket saker, för en kombination mellan mig och Amanda är väl inte sådär jätte bra, hehe.
Iallfall så var det sjukt kul och Amanda somnade först!!!!
vid halv 1 somnade jag och vid kl 9 så gick vi upp, åt frukost och stressade till buussen som gick 09:43.
Efter skolan så åkte jag och Rebecca hem till Amanda, vi kokade makaroner, åt sedan och sprang till dansstudion.
vi dansade, sjukt roligt var det.. Och sedan gick jag och Rebecca hem tllsammans.
Nu ska jag duscha och sedan träffa elin och några pöjkar.

har helt ledigt från träningar/matcher imorgon, sjukt sköööönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0