suck on that

Vad ska man säga nu då?
Jag mår piss just nu, träningsvärk och huvudvärk igen.
Varför går de aldrig över? kanske dags att börja med glasögonen framför tv och dator som jag egentligen ska..
 

Har gått i skolan idag. Vi hade faktiskt bara tre lektioner vilket var väldigt skönt.
Hade två timmars rast där mellan lunch och elevensval¨så vi åkte hem till Amanda.
Jag och Rebecca åkte till Ask sen då och tränade, de gick grymt bra idag.
Efter så mötte vi elin ett tag och sedan åkte jag hem och åt innan de var dags att träna igen.
Träningen var riktigt rolig idag och det gick jätte bra för min del. Julia och alla de andra tjejerna som tränade gjorde min dag, thanks girls..
Nu har jag dushat och tagit en kvällsmacka. Snart dags att sova kanske? hmm.. joo jag tror det.
Imorgon ska Hanna och Tove hem till mig efter skolan och sedan ska vi sola.
På kvällen gör jag väl något med dem två och Elin. Snackade även lite med ludwig så får se vad som sker imorgon.
Nu ska jag sova, tack för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0