Tisdag

En tisdag som vanligtvis brukar vara riktigt långtråkig och dödande var idag faktiskt tvärtom.
De tre sista lektionerna.
-so
-no
-so
 
Dessa lektioner var idag inte alls seriösa, första lektionen får vi läsa, andra bygga, och tredje köra bussen är full.
När skolan var slut åkte jag och Daniella ner till world class och tränade..
Efter de stressade jag iväg till rix video och solade och sedan sprang jag typ hem för att på 15 min hinna duscha och springa till bussen. Strax efter halv 7 möter Tovan mig och vi går till sporthallen och kollar guif spela.
vi går sedan till billy boys och äter kebab, fyfan vad gott om jag får säga de själv!!!
vid kvart i 9 tar jag bussen hem och nu ligger jag här och chillar, ska alldeles strax sova, är helt slut.
En trevlig morgon, dag, kväll så jag ska inte klaga även fast jag är trött.

Imorgon ska jag gå i skolan och sedan träna, på kvällen ska jag träffa pappa och äta med honom någonstans, får se vart..

simmma lungt, ciaaaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0