torsdag/ träning, träning

Kom till skolan och hade franska och sedan matteprov.
Efter de var det dags för veckans tråkigaste lektion som jag bara vill dö på, syslöjd.
Jag fick något slags dampryck och började dansa och härja och ja, jag vetefan vad jag gjorde.
folk filmade och jag säger bara det.. HEJ YOUTUBE..
Efter skolan så åkte jag till ask och tränade, de var sköööööönt.
Och efter vi tränat så gick jag Amanda och Rebecca på stan riktigt snabbt.
Tog sedan bussen hem och käkade riktigt snabbt, sedan var de dags att åka till munktell och träna innebandy.
De gick inte bra för min del idag..  På lördag är det match.. inte taggad eller sugen på de, men men.


Imorgon är det äntligen Fredag. så jag har längtat!
Ska efter skolan dansa och sedan träffa mina homies
Nej nu ska jag göra mig redo för att sova, är sjukt trött.


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0