TOVAN<3

Igår var jag Elin Hanna och Tove hemma hos Douglas tillsammans med Hammar, Linkan och Martin.
Vi badade i hans utebad och de var hur skönt som helst, där satt vi väl någon timme och vid 11 var de dags att åka hem.
Göran kom och hämtade oss tjejer och skjusade mig Tove och Hanna till Statiol eftersom vi var lite sugna på godis.
Efter vårat besök på statiol går vi påväg hem mot Tove, när vi är vid rinmansparken så ser vi en gubbe med luva på sig komma mot oss och började ropa. Tove gjorde sig redo för att springa och jag körde ut händerna för att ''skydda'' Hanna.
När han kommit lite närmare ser vi att det är Linus ( Hannas kille). Han skrattar åt oss eftersom vi blev livrädda.
Vi står och snackar med honom ett tag och sen går vi hem till Tove och han går hem till sig.
Vi sätter oss och snackar ett tag och bara chillar. När klockan kankse är kvart över 12 sätter vi på en film.
Men 45 min senare sover vi alla.

Jag vaknade vid halv 10 och då var Tove och Hanna redan uppe..
Vi gör oss iordning och sedan går Hanna till sporthallen och jag och Tove går o solar.
Efter vi solat går vi hem till Tove igen och äter lite lunch, vi sjunger sedan singstar och kollar klart på filmen vi började kolla på igår.
Vid 15:15 skjusar Toves pappa hem mig och sedan åker de iväg till toves match.

Nu sitter jag och väntar på att Tove ska bli klar så ska vi först hämta upp Elin och sedan Tove.
Vi ska nämligen äntligen träffa Ludwig, simon och daniel.. Det var ett väldigt länge sen.
Ikväll ska Elin och Tove sova hos mig, blir mys.

nu ska jag göra mig klar så jag är redo att åka.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0