imunförsvaret är bra hörde jag

Igår i skolan sprang jag 5,6 km i skogen. Efter de duschade vi som vanligt och släpade tillbaka våra stora, feta och otroligt klumpiga väskor tillbaka till skåpen. När jag hade ätit och pinat mig igenom resten av skoldagen med lite huvudvärk så åkte jag ner på stan och träffade Frida. Jag åkte hem för att packa lite saker sen och efter de cyklade jag hem till Frida. Vi träffade Hindersson & Leffe, Elin kom även ett tag. De var kul ibörjan trots min huvudvärk. Några timmar senare låg jag helt utmattad i soffan och sov. När jag vaknade till en stund senare såg dem andra att jag inte mådde något vidare, de kankse var anledningen till att dom åkte hem. Men jag gick och la mig och blev lite yr och plötsligt väldigt trött, jag hade lite problem med att sova för mitt huvud höll på att sprängas trodde jag. Men efter en stund sov jag och imorse när jag vaknade så mådde jag mycket bättre men huvudvärken satt kvar lite. Så idag blev jag hemma och legat och bara degat hela dagen. Snart ska jag åka hem till Kvicksund. Ciaaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0