KJULA

Idag vaknade jag vid 10 tiden. Gick upp och gjorde mig klar för en spring runda. Efter det solade jag med Helena. Träffade även Ida Ellan och Petra där. Efter vi blivit räkor gick vi hem till mig och färgade håret samt åt litegrann. En dusch behövdes också, de kände jag det. Efter vi blev klara tog vi cykeln till tunavallen och kollade lite fotboll. Tacosen satt fint efter det och hann även leka med min lillasyster och träffa ida ett tag. Härlig dag må jag säga!


Nu kom jag till Kjula med Åke Hammar Philip Helena. Vi har pizzor med oss i stora last. Ikväll myser vi hos empa, kan inte bli bättre. Har äntligen fått träffat Ann igen, kan nog vara världens gulligaste.
Kan vara den bästa dagen på länge, känner mig sjukt glad.  Nu ska jag gå och mysa med mina vänner, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0