skräll

Idag har jag varit med Felicia och Julia på både stan och tunapark. Letade kläder inför helgen men de finns ju ingenting, går nog naken tror jag. Fikade med dom och Rasmus karlsson sen. Innan vi skulle hem gick vi upp till Felicia för jag skulle låna ett par mjukis av henne. Jullan och jag gick i förväg. Åker hiss till 2an och går till dörren. Jag sätter nyckeln i dörren och vrider om, men det går inte!? Jag försöker gång på gång att vrida om nyckeln. Som frågetecken står jag och jullan där. Innan jag kollar ner på skylten där det står ett efternamn och inte är det Hellqvist. Upptäcker då att jag gått av en våning förtidigt, Felicia bor på 3an.. Hör att de kommer någon mot dörren så springer upp en våning och vi gömmer oss i felicias lägenhet. Ganska så klantigt av mig känner jag, ingen skräll direkt men ändå..


Det är du som är för bra för mig


Kommentarer
Postat av: Jullan

hehe:) gillar dig störda kompis=D

2010-04-01 @ 17:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0