yeah

Igår var jag med fanny på dagen, de behövdes verkligen. Du vet att du är bäst fampan. Åkte hem och duschade sen hämtade Alex och fanny upp mig så åkte vi till lägenheten där vi spenderade kvällen.
Imorse åkte jag til ärla och hälsade på farmor, hon är ju för söt. God mat vart de och även mina sysslingar och kusin var där. Nu har jag kommit hem och hunnit duschat. Ska snart äta varma mackor med mammi, hoppaas hon köpt cola för då dör jag av lycka. Ikväll ska jag sova skapligt, tidig morgon som gäller och jullan bellan och jag ska vara domare i munktell. Frågan är ju hur det kommeer gå!?



Måste ju säga grattis till mina tjejer som vann mot kolpenäs i helgen, grymt!

Måste säga puss till alla mina vänner som är bäst på jorden

Måste säga förlåt för att jag skrattade när ralle ramlade på trappen igår



just ja syrran fyllde 18 i fredags, grattis i efterskott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0