people are all the same, we only get judged by what we do






I fredags var jag hemma hos Frida och firade henne ihop med en massa goa tjejer. Tackar och bugar stort för allt där och speciellt för fridas toksköna kommentarer som hela tiden dök upp. Igår vart det en lång promenad med Petra, hela 2 timmar lång så när vi kom hem till mig dök vi ner i sängen och halvdäcka bägge två tills petrus skulle röra sig till vallen. Jag därimot fortsatte att sova vilket jag gjorde i princip hela eftermiddagen. På kvällen bjöds det på mer festligheter. Började hos Linus sedan mot Dan där det som alltid är lika trevligt. Kvällen avslutades hemma hos Robban. Sköna tider och mindre sköna idag om man säger så,men man mår som man förtjänar och efter en sån rolig kväll spelar det ingen roll hur söndagen spenderas.


Såhär ska jag troligtvis spendera min söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0