22:58



Den här veckan har gått hur fort som helst, kanske tack vare mina shoppingturer? Även idag blev det en tur med mamma och malin på stan innan jag mötte upp Jullan för lite nytt till garderoben. Vi gick på stan och samlade på oss påse efter påse. Åt spicy för att få lite energi och sedan blev det en runda på tunapark där påsarna fortsatte komma i handen på mig. Kunde inte ens låta bli kjell och company, då är det illa. Men nu är de slut på att shoppa. Pengarna ska sparas till min utomlandsresa som ska ske 23 augusti.

jaja nog om shopping. Har även tränat idag, sprang 5 km här runt kvicksund. En dusch på det och sen har jag övningskört lite. Körkortet måste bli mitt snart. Men jävla teori om man får säga så, fuuuu.
Nu har jullan anlänt så vi ska höja mysfaktorn nu. ciiaoooo


Kommentarer
Postat av: Soffan

Shit trodde jag skulle med.... Men aja

2011-08-01 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0