OHJÖOPEN 2011





Igår var de vollyboll tunering i Malmköping och självklart befann jag mig där med mina vänner. Kan inte säga annat förutom att det var en bra dag, en riktigt bra dag till och med. Min huvudvärk avslutade kvällen för mig vid halv 11 tiden då jag, bellan och moa åkte hem mot Eskilstuna igen. Pappa plockade upp mig så åkte vi lite motorcykel, tusan vad de var kul. När jag kom hem blev de annanas och jordgubbar innan jag gick och la mig. Första dagen jag har fått sovit ut på en veckas tid. Imorgon börjar dom tidiga mornarna igen men de blir ju skönt det också..




IDAG KOMMER ANDREA OCH AMANDA HEM, JIPPPPPI!!!!!!!!!!!!!!

& IMORGON KOMMER HANNA HEM!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jaaa! we are back! :D

2011-07-03 @ 14:01:59
URL: http://lillaladyy.blogg.se/
Postat av: amanda

aaaaaaaaaaaaaaw sötis!

2011-07-07 @ 00:35:18
URL: http://exitdoesnotexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0