02:00




Åkte in till stan vid 10 tiden imorse med Amanda och Andrea. Ett tandläkarbesök stod på schemat för Rubys del så Hunter och jag tog oss en sväng på stan under tiden. Efter det så möte vi upp fiafoster på coop och handlade lite. När vi väl kommit tillbaka till k-sund tog sig KSBHI en promenad med lilla Karajan. Resten av kvällen bestod av att bellsan kom och joinade oss till lite tacomys. Blev en skräckis också, de börjar nästan bli en vana nu. Sätter mig aldrig i mitt hus igen och tittar skräck film när ingen är hemma. Tvingar Fia & bellan att sova över nu, tur att jag har så fina vänner som gör de trots otroligt dåliga sovplatser. Bellan på min matta och fia på en äcklig gammal madrass. Yeeah vi jubblar för det!

Ne sovdags nu tror jag. Ikväll ska jag somna till Maggio.



lite bilder ifrån de senaste dagarna.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0