11:03



Vi skulle titta skräckfilm igår och det gick ju för jävla bra för mig och Andrea. Det tog väll oss sisådär 15 minuter innan vi båda låg och sov. ''Assåå shiiiiit'' Jag skyller på matkoman, eller hur andy? Medans vi sov så fick dom andra nöja sig med lite scream på dumburken. Soffan och jag kom väll hem vid 3 tiden inatt. Nu har hon dragit till jobbet och jag sitter och degar i soffan. Lyssnar på Ikeas otroligt intressanta samtal om bär, Hm. Idag blir de lite släkt hos farmor som bastar 66, grattis på dig du!

saknar den här tjejen, längtar tills hon är home again!

Kommentarer
Postat av: Andrea

galen matkoma!

2011-07-03 @ 14:01:02
URL: http://lillaladyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0