22:00



Är rätt lame på att uppdatera bloggen. Har faktiskt ingen tid. Trodde inte att jag skulle vara så upptagen det sista året men just nu är det mer än någonsin. Inte bara i skolan, även utanför. Därför får jag uppdatera när de blir läge. Eftersom de var ett par dagar sen kan jag tala om att jag har varit på kryssning förra veckan. Det var rätt maxat och jag tackar för att mina vänner fick iväg mig på resan för det var precis vad jag behövde. Även helgen har varit jätte bra. Firade Mickan som fyllde år och där bjöds det på drick spel osv. Tog mig en sväng förbi årby där de var lagfest för united och city.


Nu ska jag sova, helt slut är vad jag är. Godnatt



Världens bästa Mongo-Jens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0