12:27

Igår var jag ledig eftersom jag inte åkte med på hajken. Istället tränade jag med Lina, fikade med gamla goa alanya crew. Vi tog oss förbi emelies salongs tjejkväll och efter det blev det tacos hos clarence tillsammans med han och Elsa. Vilken mysig dag, sånna vill jag ha fler av. Det skedde även en grej som fortfarande får mig att le. Tackar för det!

Men just nu för tillfället har det slagit om och blivit Onsdag, jag ligger fortfarande i sängen och i knät har jag min lilla bebis. Vi inväntar Lina så att hon & jag kan åka och träna, hurtiga tjejer nu för tiden. Får se vad kvällen erbjuder. Mina fina vänner kanske vill fira hemkomsten ifrån skogen? hm vi får se hur det blir där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0